איך להתאים צמיד לביגוד

אבל אנשים עדיין עונדים צמידים ומשתמשים באבני חן סמליות, תגי זיהוי רפואיים, חרוזי מחרוזת תפילה או הודעות החקוקות על הצמידים כדי להראות מה חשוב להם. זו הסיבה שתראה כמה אנשים אופנתיים עונדים ערימות של צמידים, או אפילו סתם משתמשים בצמיד פשוט.

זו הסיבה שכל כך חשוב לבחור ביגוד התואם לצמיד. חשוב לשלב את הצמיד עם האביזרים הללו ולהיפך. דרך מצוינת ליצור תלבושת הרמונית היא להתאים את הצמיד שלך לצבע או למתכת של תכשיטים אחרים שאתה עונד.

בכל הנוגע לצבע, אתה צריך לוודא שהמתכת שאתה בוחר לצמיד תואמת בצורה מושלמת את התלבושת שלך. צבע החצאית מדגיש את ברק המתכת של הצמיד או את גוון אבני החן המוכנסות בו. אם אתם חושבים שצבע הצמיד צריך להתאים לבגדים שלכם, אל דאגה.

את עשויה לחשוב שאם את לובשת שמלה נועזת

כדאי לשלב אותה עם קישוטים פשוטים ופשוטים כדי להימנע ממראה מהמם. אבל אם את לא רוצה שתכשיטים יהיו מרכז התלבושת שלך, עדיף להקפיד על הכלל הפחות הוא יותר, במיוחד אם את לובשת תלבושת אקסטרווגנטית יותר. אם את לובשת שמלה אלגנטית, היא צריכה להיות מודגשת על ידי תכשיטים קלאסיים כמו ניטי יהלומים או שרשרת זהב או כסף דיסקרטית, במקום פריט יסוד.

גם אם אתה עונד רק 10% מהפריטים הללו באופן קבוע, חשוב שהתכשיט יתאים לכל פריט לבוש. בשילוב עם התלבושת הנכונה, ייתכן שגילית שחלק מהקישוטים יכולים למעשה לשפר את התלבושת שלך.

אתה יכול לקבל זוג עגילים עבור LBD האהוב עליך או שרשרת שאתה תמיד עונד בעבודה

בין אם אתה אוהב לענוד קסמים מדהימים או טבעת משמעותית, ישנם אביזרים אחרים נטולי צמידים שאתה צפוי לענוד לעתים קרובות. עם זאת, אם אתה עונד ערימת צמידים, לא תצטרך שום תכשיט אחר.

אתה יכול לערבב ולהתאים

לקפל או להשתמש בשיטות פשוטות ופשוט ללבוש אחת. אתה יכול לענוד צמיד מתכת פשוט (כסף או זהב) או סתם שעון. צמידי כסף או זהב פשוטים מושלמים למי שרוצה לענוד אותם כל היום, כך שלא תצטרך לדאוג להסיר אותם במקלחת או בפעילות גופנית.

לא משנה מה סגנון האופנתי שלך

הצמידים משתלבים בצורה חלקה, מה שהופך אותם למתאימים לשימוש יומיומי. למעשה, אתה יכול לשלב אותם עם אביזרים כמו טבעות ושרשראות כדי ליצור מראה כוכבי. אטבי קשירה, חפתים, צמידים, שרשראות וטבעות צריכים להתאים למתכת על החגורה ולצפות ולהשלים את הסגנון הכללי של התלבושת שלך.

במקום אביזרים בהירים, בחרו צמידים, שעונים ועגילים מסיביים. אם אתה עונד שרשרת גדולה, אל תענוד גם עגילים גדולים. אם אתה עונד צמיד גדול, אל תענוד יותר מדי טבעות על האצבעות של אותה יד צדדית.

ענידת יותר מדי צמידים על שתי הידיים רק תסיח את שאר הבגדים

אם אתה רוצה שהצמידים על הידיים שלך ייראו כמה שיותר מרשימים, הקפד להתאים אותם לבגדים שלך. אם אתה רוצה להשוויץ במראה המהמם הזה עם הצמיד שלך, שמור על זה פשוט והאפקט ידהים אותך.

בעזרת הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שהצמידים ישתלבו עם כל בגד. מדריך זה יראה לכם כיצד לעצב נכון את הצמידים שלכם. משילוב והתאמה ועד לבחירת צמיד נוח, הסטיילינג מעולם לא היה קל יותר.

ערבוב והתאמת אביזרים יוסיפו נופך של סגנון קלאסי לתלבושת שלך

אם נחזור לצמידי החרוזים והאבן, אפשר ללבוש שחור עם לבוש רשמי, ולצבוע עם לבוש קז'ואל עסקי, כלומר עם לבוש אלגנטי אך לא רשמי. בין אם את לובשת צבעים ניטרליים כמו שחור או לבן, אביזרים בכל צבע הם שיקי ואלגנטיים. אם לבגד שלך יש צבעים עזים, בחרי צמידים בגוונים האלה.

לא משנה באיזה צבע תבחר לתלבושת שלך

צמיד תואם יכול להיות הדרך המושלמת לשפר או להשלים את המראה שלך. ענידת צמידים על שני מפרקי הידיים יכולה באמת לשפר את המראה ולמשוך את תשומת הלב למורכבות התכשיטים שלך. לפיכך, אתה יכול להשתמש בצמידים כדי להדגיש או להסוות את פרק כף היד שלך.

כדי להבטיח ששורש כף היד שלך יהיה פרופורציונלי לשאר המסגרת, אנא בחר גודל צמיד המתאים לגודל פרק כף היד שלך. כדי לגרום לפרק כף היד שלך להיראות קטן יותר או גדול יותר, בחר את המידה הפוכה לגודל פרק כף היד שלך.

אם השרוולים מגיעים עד למרפקים

שמרו על הצמיד פשוט ככל האפשר, או הימנעו מללבוש אותו לחלוטין. בדרך כלל עדיף ללבוש שרוולים המסתיימים מעל החלק העליון של הצמיד. כלל אצבע טוב בבחירת צמידים ללבוש עם בגדים הוא שככל שהשרוולים ארוכים יותר, יש לענוד פחות צמידים והם צריכים להיות דקים יותר ולהיפך.

צמידי עור עבים מושלמים עבור שמלות ללא שרוולים. אם אתה מחפש מראה אלגנטי אך לא רשמי, כמו לפגוש לקוח ותיק שאתה מכיר שנים רבות, אתה יכול לענוד צמיד עור ארוג משובח.

נסה צבעים ועוביים שונים

זכרו, אם אתם רוצים לענוד יותר מסוג אחד, ערבבו והתאימו את צמיד החבל לסוגים אחרים של צמידים (כגון עור או חרוזים). ערבבו והתאימו את אורך השרשרת ועובי הצמיד. אתה יכול להוסיף צמידים שונים בעלי מאפיינים אחידים ולשלב אותם לפי התלבושת שלך.

בחר צמידים נוחים בעת עיצוב ללבוש לאורך היום

רצוי לענוד את הצמיד על פרק כף היד, היכן שאין לך שעון, כדי למנוע חיכוך ופגיעה למתכת. עצה סטנדרטית היא לענוד את השעון על היד הדומיננטית שלך (כלומר, על יד ימין אם אתה ימני) ואת הצמיד (ים) מצד שני. אנשים רבים חושבים שאתה צריך לבחור רק פרק כף יד אחד כדי לענוד צמידים.

עם זאת

רק בגלל שאתה מחפש מראה מסוגנן לא אומר שאתה צריך להעמיס על פרק כף היד שלך עם צמידים רבים. אם את לובשת חליפה עם שרוולים ארוכים, לענוד צמיד לא הגיוני במיוחד. ענידת יותר מדי תכשיטים יכולה למשוך תשומת לב לעצמך על ידי כך שהבגד שלך מבולגן וכאוטי.
עבור עוד מידע בתחום של צמיד לגבר ואיך להתאים צמיד לביגוד מומלץ לגלוש לאתר stern925.com

כאשר אביזרים מתנגשים בבגדים שאתה לובש

אתה נראה מרושל או חסר טעם. לכן, כאשר לובשים חליפה שחורה, חליפה או לבוש אחר, בחרו באביזרים בצבעים אלו. כמו במארז השעון והרצועה, תרצו להתאים את העור והמתכות לקוד הלבוש עבור שאר התלבושת (ללא חגורות מסכות עם זוג מכנסי ברמודה למסיבת ברביקיו).

דילוג לתוכן