הקמת חנות באינטרנט בחינם

Coi הוא אתר נוסף המאפשר לך ליצור חנות אינטרנטית בחינם למכירת סחורות: אתה יכול לפתוח חנות וירטואלית בחינם על ידי מכירת מוצרים משלך או על ידי מכירת מוצרים של חברות אחרות, ותוכל להרוויח כסף על ידי מכירת מוצרים עבורן. יש הרבה בוני אתרים בחינם שם בחוץ, כך שאתה יכול ליצור חנות מקוונת משלך מבלי לבזבז אגורה: אתה יכול גם להשתמש ב-WooCommerce וב-Bluehost כדי ליצור חנות מסחר אלקטרוני במחיר סביר.

תוכניות Volusions מתחילות ב-$15 בלבד לחודש, בעוד שהקרטלים הגדולים מתחילים ב-$9.99 בלבד לחודש. כל התוכניות הללו מאפשרות לך להתחבר לדומיין שלך והן ללא פרסומות.

הקמת חנות אינטרנטית בקלות

חלק מהכלים הללו הם מיוחדים בעוד שאחרים מציעים אפשרות זו עם תכונות אחרות. חלק מהכלים הללו מאפשרים לך ליצור חנות אינטרנטית ולמכור 100% בחינם בעוד שאחרים מאפשרים לך ליצור את החנות שלך בחינם אך גובים תשלום עבורך כדי להתחיל למכור. יש לנו גם מדריך להראות למשתמשים כיצד להפיק את המרב ממשאבים בחינם מ-Coi חנות אינטרנטית. רבים מהמשתמשים שלנו מחפשים את השאלה שלהם בגוגל ומוסיפים מכירות בסוף.
למידע מורחב אודות הקמת חנות באינטרנט בחינם ניתן לגשת לאתר

ריכזנו כאן מדריך מעמיק כיצד להגדיר את אתר המסחר האלקטרוני שלך ואם בחרתם באחד מאמזון וחיפשתם למכור בו, התייחסו לחברה ולעמודי המוצר שלכם בזהירות רבה. כדי להפוך את הקניות למהנה ולמצוא מוצרים בחנות שלך, התאם אישית את דפי קטגוריית המוצרים, כתוב תיאורי מוצרים מפורטים והעלה תמונות של המוצרים שיימכרו. תחילה תן למוצר שלך שם, ואחריו תיאור מפורט.

מתחת לשדה עם נתוני המוצר תראה שדה להוספת תיאור קצר של המוצר כאשר משתמשים צופים במספר מוצרים באותו עמוד. לבסוף, בעמודה הימנית תראו שדות לתמונת המוצר הראשית ולגלריית המוצרים.

תחילה תיצור את החנות שלך בפלטפורמה הזו ותפרט את כל המוצרים שלך, ואז תבצע אופטימיזציה של החנות שלך כמיטב יכולתך כדי שהפלטפורמה תרצה להציג את המוצרים שלך.

ככל שעסק המסחר האלקטרוני שלך גדל הרחב את העסק שלך למכירות מרובות ערוצים דרך פייסבוק, איביי וכו'. סטארטאפים ועסקים קטנים המחפשים את הפלטפורמה המקוונת השלמה ביותר למכירות מרובות ערוצים צריכים לשקול את BigCommerce כאחד החנויות הטובות ביותר למפתחי אתרים. אם אתה מחפש בונה חנויות מקוונות עם תכונות חזקות של ניהול מוצרים ומלאי, FreeWebStore צריכה להיות הבחירה שלך.

בניית אתר עם מוצרים וסל קניות חכם

Shopify ו-Wix יאפשרו לך גם ליצור חנות אינטרנטית בחינם אך עליך לשלם עבור תוכנית בתשלום כאשר אתה מוכן לפרסום למכירה ציבורית. אם אתה צריך משהו שמאפשר לך ליצור אתר מסחר אלקטרוני בחינם מראש, האפשרות הטובה ביותר שלך היא Ecwid או Big Cartel, שגובים עמלה עבור כל מה שאתה מוכר, בניגוד לפלטפורמות מסחר אלקטרוני חינמיות אחרות ברשימה זו.

גם לתוכנית החינמית וגם לתוכנית ההתחלתית יש מודעות ריבועיות באתר שלך מה שלא באמת משנה אם אתה חנות מקומית קטנה או מוכר פריטים כתחביב. אתה גם מקבל מוצרים ואפשרויות משלוח ללא הגבלה בחנות או בקופה. לאחר ההרשמה, תוכלו ליצור חנות פונקציונלית מלאה שתמכור עד 10 מוצרים בשתי קטגוריות. במהלך תקופת הניסיון בחינם, אתה יכול להתאים אישית את החנות שלך ולחקור את התכונות שלה.

עלות הקמת חנות מסחר אלקטרוני תהיה תלויה בגודל החנות שלך ובבחירת פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך אתה יכול לפתוח חנות תחביבים עם קטלוג קטן של מוצרים ב- $29 לחודש עם BigCommerce , פלטפורמות מסוימות מקלות על השקת חנות מסחר אלקטרוני עם תמיכה קטנה או ללא תמיכה למפתחים.

כדי להתחיל, עליך לבחור תבנית או ערכת נושא, להתאים אישית את עיצוב האתר ולהתאים אישית את המוצרים. כאשר אתה משיק ומגדיר את החנות המקוונת שלך, אתה יכול להגדיר פרמטרים פיננסיים, ליצור עיצוב חלון ראווה מותאם אישית, לנהל פעילויות ייבוא וייצוא מוצרים, להוסיף ולנהל רשימות מוצרים ועוד. שם תמצאו אפשרויות לניהול פריטי חנות כמו סחורה, משלוח, תשלום וכדומה. כך תבדקו לא רק את אפשרויות התשלום, השימוש בקופונים הנחה.

עלויות שונות ביצירת חנות אינטרנטית

אם אתם רציניים לגבי הקמת חנות אינטרנטית אנו ממליצים להשתמש בכלי בניית החנות שלנו כדי למצוא את הכלי הטוב ביותר עבור הפרויקט שלך. הגיע הזמן לצלול ולחקור את 3 אתרי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר בחינם המאפשרים לך לפרסם פריטים ללא הגבלה.

Wix מגיעה עם תוכנית חינמית נדיבה המאפשרת לך ליצור חנות מקוונת עם מוצרים ללא הגבלה ומאפשרת לכל אחד להתחיל בקלות את החנות המקוונת על ידי גרירה ושחרור של רכיבי רשת שונים (כגון טקסט, תמונות, סרטונים, וכו.). אתה יכול לרשום את המוצרים שלך, ליצור את החנות המקוונת שלך ולשלוח אותה לקונים שלך.

Ecwid אידיאלי לעסקים המעוניינים להוסיף חנות מקוונת מלאה לאתר קיים ב-Wix, Weebly, וורדפרס או פלטפורמות אחרות. עניין אחר לגמרי, מכיוון שהשם המוזר Ecwid הוא למעשה תוסף מסחר אלקטרוני שאתה יכול להוסיף לכל אתר אינטרנט.

Coi הוא בונה אתרים רב תכליתי שמגיע עם מנוע מסחר אלקטרוני רב עוצמה המובנה באמצעות אינטראקציה עם. ווידג'טים של Wix Stores. Wix הוא בונה חנויות מקוונות קל לשימוש המציע מגוון אתרים אטרקטיביים ומודרניים והזדמנויות מכירה מקוונות.

דילוג לתוכן