כיצד להיפטר מהכאב בשורש כף היד?

כל אחד מאיתנו משתמש בכף היד על מנת לבצע פעולות שוטפות. זוהי הסיבה שבגללה כאשר מתגלים כאבים בשורש כף היד הם מביאים איתם אי נוחות רבה. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו לא תוכלו לבצע פעולות שהייתם מבצעים בקלות עד לא מזמן. כאב בשורש כף היד יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות שונות. אך בזמן שאתם מאבחנים את מקור הכאב, יהיה עליכם לנסות להקל אותו. עד שתטפלו בשורש הבעיה, לכל הפחות תוכלו לנהל שגרת חיים נורמטיבית. מה אתם יכולים לעשות כדאי להשאיר את הכאב בשורש כף היד הרחק מאחוריכם?

תנסו לתת לכף היד מנוחה

על מנת שתוכלו להקל על הכאב יהיה עליכם לנסות לתת לכף היד מנוחה. הרי ככל שתפעילו את שורש כף היד, כך הכאב עלול להפוך להיות חזק בהרבה. אם אתם תיתנו לכף היד מנוחה, הכאב אמור להיות פחות משמעותי ככל שעובר הזמן. אם אתם עובדים במקום עבודה שמחייב אתכם להפעיל את שורש כף היד, קחו לעצמכם ימי חופש. כעבור כמה ימים תוכלו לראות איך המצב משתפר, והכאבים מתחילים להיעלם. רק במקרים חריגים שבהם לא תהיה ברירה מוטב להפעיל את כף היד לביצוע פעולות שונות.

תיקחו משככי כאבים

עוד דרך מעולה להפחית את הכאב היא פשוט לקחת משככי כאבים במידת הצורך. אורתופד מנתח יכול להמליץ לכם על כל מיני משככי כאבים שנועדו לכאבים מהסוג הזה. הרי כאבים בשורש כף היד הם שונים מכאבים אחרים שבהם אתם לוקחים משככי כאבים. משכך הכאבים אמור להיות מספיק חזק על מנת שתרגישו את ההשפעה שלו. אם הוא לא יהיה מספיק אפקטיבי הכאבים יישארו כמו שהם לאורך זמן רב. עם משכך הכאבים הנכון תוכלו לראות את האור בקצה המנהרה בכל מה שקשור לכאבים הללו.  הרי מדובר על כאבים שיקשו עליכם להמשיך באורח החיים הרגיל.

תקבעו את כף היד

אורתופד מנתח יכול להמליץ בחלק מהמקרים לקבע את שורש כף היד. הסיבה לכך היא שאפילו בטעות לא תמצאו את עצמכם מזיזים את כף היד בחופשיות. ברגע שהקיבוע יהיה על היד במשך מספר ימים תוכלו לראות הקלה משמעותית בכאב. לאחר מכן תוכלו להחליט האם להוריד את הקיבוע או להשאיר אותו במקומו. יש כאלה שמשתמשים בקיבוע באופן תדיר על מנת להביא להקלה משמעותית בכאבים שלא נגמרים. עם הקיבוע הנכון תוכלו לראות כי הכאבים נעלמים ככל שעוברים הימים.

דילוג לתוכן