מטריות ממותגות עם לוגו העסק

עיצובי לוח דמקה, מטריות קידום מכירות פטריוטיות והדפס בעלי חיים, צבעים מותאמים אישית ואפילו הדפס שמיים פנימי הם אפשרויות בולטות נוספות. אם אינך בטוח איזה סוג מטריה יתאים לפלח הלקוחות שלך או מי מהם עשוי לשאת את לוגו המותג שלך, אל תהסס לפנות ליועצי הקידום שלנו שיש להם ידע נרחב בענף. במקרה זה, מטריית גולף גדולה יותר עם לוגו חברה תהיה בחירה טובה יותר.
למידע בנושא של מטריות ממותגות עם לוגו העסק ומוצרי פרסום נא לבדוק כאן: logogift.co.il

בין אם אתה מתכנן לתרום את מטריות הקידום שלך ללקוחות ולקוחות מוערכים כפרסים בטורניר גולף ארגוני או צדקה או הגרלת לוטו באירוע העסקי הבא שלך

יש לנו גדלים וצבעים שיתאימו לכל מותג ולכל תקציב . לא משנה באיזה גודל תבחר, למטריות מתקפלות רבות יש מצחיות בגודל זהה לחלק מהסגנונות הארוכים ויציגו את לוגו החברה שלך באותה חיה. ישנם סוגים רבים של הדפסה שניתן להשתמש בהם כדי ליצור זהות ארגונית עבור מטריה ארגונית. שימוש בשיטת הדפסה זו עבור המטריה הארגונית האישית שלך עשוי להיות הבחירה המושלמת מכיוון שהעיצובים וההדפסים חדים, פריכים וצבעוניים.
למידע נוסף על מטריות ממותגות ומטריות ממותגות עם לוגו העסק מומלץ לבדוק ב- logogift.co.il

מטריות עם הלוגו שלנו מוטבע על מוטות עץ עמידות יותר ובעלות מראה אקסקלוסיבי יותר

סוג תהליך ההדפסה או השיטה שתבחרו קובעים כיצד יצרן המטריות של החברה מדפיס את לוגו החברה שלכם על המטריה. יחד עם זאת, הם כבדים יותר ויכולים להיות מועדים יותר לאובדן ברק אם מטפלים בהם בצורה לא נכונה מאשר סגנונות אחרים.

הצגת כל אחד מסגנונות המטריות הממותגים שלנו

היא דרך בטוחה לשמור על העסק שלך באור הזרקורים של הלקוחות שלך וליצור שלט חוצות הליכה נהדר עבור המותג שלך. ללא קשר לסוג העסק, מטריות מודפסות ישמרו את הלוגו או שם החברה מעל ראשי הלקוחות. בהתאם לתשובות לשאלות אלו, האורך שתבחר עבור מטריות הקידום המודפסות שלך ישפיע.

אם זה המקרה

אז מטרייה מתקפלת מודפסת בהתאמה אישית עם בועה של 36" עד 45" תתאים לך. לא משנה באיזה תעשייה אתה עובד, מטריה שמוטבעים עליה שם החברה והלוגו שלך ישאיר את החברה שלך בתוך או ממש מעל ראשי הלקוחות שלך. המטריות הממותגות שלנו זמינות גם בכל הגדלים; חלקם קטנים מספיק כדי להיכנס בנוחות לתיק, בעוד שאחרים גדולים מספיק כדי לספק הגנה מלאה מהשמש במגרש גולף שטוף שמש.

בנוסף לייצור מטריות איכותיות

אנו מבצעים התאמה אישית של מטריות תוך שימוש בטכנולוגיות ההדפסה הטובות ביותר. למטריות הניילון הלוגו שלנו יש מוניטין של איכות ההדפסה הטובה ביותר ולמטריות הפרסומי פוליאסטר שלנו יש את ההגנה הטובה ביותר מהשמש. רבות מהמטריות הממותגות שלנו עם מסגרת פיברגלס ניתנות לגלגל אחורה לאחר התהפכות. בד מטריות ממותג בהתאמה אישית נפרס על לוח מודפס מתחת למסך.

שימוש בידיים במקום במכונות

כדי לעזור להם להקדיש תשומת לב רבה יותר לפרטים, הבחירה בהן כיצרנית מטריות ארגונית תשאיר לכם מטריה נהדרת. אם תבחר אחד מהבדים הללו למטריית החברה שלך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהוא ייצג את החברה שלך היטב.

ללא קשר לסוג הארגון שבו אתה עובד

מטריות ארגוניות הנושאות את לוגו החברה שלך ישמרו על החברה והשירותים שלך מהדהדים בתודעת הלקוחות שלך. עם אינספור צורות, גדלים ואפשרויות מותאמות אישית, מטריות ארגוניות מחזקות את מסר המותג שלך ומשמחות את הלקוחות שלך. אנו משתמשים בטכנולוגיות ההדפסה והייצור העדכניות ביותר כדי להביא לך מטריות קידום מכירות מותאמות אישית. מטריות קידום מכירות באיכות גבוהה אלו זמינות במגוון צבעים והדפסים של מוצרים.

אתה יכול להירגע לדעת מה הם רוצים ויכול להתאים אישית את סוג המטריה שתבחר

לא משנה כמה אתה צריך. מגוון הסגנונות שלנו יתאימו לצרכים שלך, ממטריות מתקפלות בהתאמה אישית ועד מטריות גולף לקידום מכירות גדולות. קהל היעד שלך יאהב את המטריות המותאמות אישית האלה, והמותג שלך תמיד יהיה בראש שלהם. בין אם הלקוחות שלך משחקים או לא, הם בוודאי יעריכו שיש להם מטריה ענקית בהישג יד.

המטריות בהתאמה אישית שלנו מובטחות להחיות את המותג שלך

לאחר מכן, בחר את צבע המוצר של המטריות שלך ואת צבע ההדפסה. Ibrolly America היא יצרנית של מטריות פרסום ומטריות קמעונאיות באיכות גבוהה. המרה או עיבוד מחדש של גרפיקה יכולים גם לקחת זמן ייצור נוסף.

דילוג לתוכן