מתנות לאחר הלידה

קורסי הכנה לפני השינה, קורסי הנקה, קורסי הורות, ואפילו 101 קורסים לאחר לידה להגדרת ציפיות הם הרעיונות הטובים ביותר למתנות לאמהות טריות. לכן, המתנה הטובה ביותר ליולדת תעזור להקל על המעבר שלה לאמהות, ותקדם מנוחה, רגיעה וטיפול עצמי – תן לנו להתמודד עם המציאות, שהיא מה שהיא צריכה. בחירת מתנות ליולדת יכולה להיות קצת מרתיעה, כי מצד אחד, אולי כדאי לתת לה משהו פרקטי ופרקטי כדי לפטור אותה מהרבה מלחצים חדשים בחייה. נראה שמציאת מתנה ליום האם לאם טרייה מהווה אתגר בין קניות עבורה או עבור התינוק שלה.

לא משנה איך תבחרי להתייחס לאם טרייה, בתהליך של שינוי משמעותי בחיים, אתה באמת תעריך מתנות מתחשבות שלוקחות בחשבון את צרכיה לאחר הלידה והטיפול העצמי. עיינו בטיפים כאן לרעיונות נוספים למתנות לאמהות טריות לאחר לידה.

דבר עם אמא צעירה

כדי לגלות עם מה היא נאבקת יותר מכל, ואז בחר כמה פריטים מהרשימה למעלה כדי ליצור סל מתנות לאחר לידה ולהשאיר אותה. בעוד שהרשימה הזו מדברת ספציפית על מה לקנות לאמא טרייה לעצמך ולא על מתנות לתינוק, יש כמה מתנות לאמא טרייה שיקלו על החיים שלה עם התינוק שלה. כמה מהמתנות הטובות ביותר לאמהות טריות מורידות את הלחץ ממשפחה חדשה בכל הנוגע למטלות ומטלות. הורים טריים בטוחים יעריכו מתנות שהופכות את היום העמוס שלהם לנוח יותר ומחזקות הרבה סידורים ומשימות.

הנה רשימה של המתנות הלא שגרתיות האהובות עלי לצעירים ואמא לעתיד

מקווה שרשימה זו תעזור לך למצוא מתנות שימושיות ומעשיות לאמהות לעתיד בחייך. החלטתי לסקר את קהילת היי סליפי בייבי כדי לראות אילו עוד רעיונות למתנות מצוינות יש. המתנות האלה לא היו המתנות האופייניות לאמא הטרייה שאתה שומע עליהן, אבל הן הרשימו אותי כל כך שרציתי לשלם עליהן מראש ולשתף אותן כאן.

במהלך מקלחת התינוק

אחת המתנות האהובות עליי הייתה סל של דברים שניתנו לי במיוחד לאחר הלידה, מה שהזכיר לי כמה מעט טיפול והערכה קיבלו אמהות לאחר הלידה. כפי שניתן לראות, ניתן להכין מתנות שונות לתמיכה באמהות. חלק מהפריטים הללו, במיוחד שירותים, יכולים להיות מועילים, אבל הם יקרים יותר.

אם אתה רוצה לתמוך בהורים החדשים שלך

אבל לא רוצה (או לא יכול) לעשות זאת בעצמך, כרטיסי המתנה של המסעדה המקומית שהם מספקים תמיד מועילים ומבורכים. אם אינך בטוח מה אמא שלך חושבת על הרכישה שלך, אנא שלח לה כרטיס מתנה של Kindle. כדי לאפשר זאת, אתה יכול להוסיף תוספות כגון בקבוקי מים לשימוש חוזר וקשיות נייר מעניינות כדי לעזור לה לשמור על לחות, תה הנקה, גלוס, לק, כמה מגזינים וכל רעיונות מתנה קטנים אחרים. בשבילה. האמא הטרייה ברשימה הזו.

לאמהות שלא אוהבות לבשל

אפשר לארגן להן ארוחת ערב עם מנוי אוכל חודשי כמו סאן סל. אם את לא רוצה לקבל חבורה של מרכיבים נוספים שלא תשתמשי בהם יותר, את יכולה להשיג תערובת מוכנה לעוגיות הנקה כמו זו, להכין את המנה הראשונה ולהעביר אותה לאמא הטרייה שלך, ואז לתת לה העוגיות הטריות ושאר התערובת. הפתיעו אותה עם קופסת מנויי הקפה המהנה הזו שבה היא יכולה לטעום קפה חדשים ולמצוא קפה חדש. מתנות מעוררות השראה ומתחשבות אלו יעניקו לה את האהבה והטיפול המגיעים לה ויגרמו לה לחייך מאוזן לאוזן בידיעה שאתה רואה ומעריך אותה.

מהלבשה תחתונה רשת ועד קפסולות חזה

בקבוקי תינוק ועוד, במתנה הזו יש כל מה שאמא צריכה כדי להתאושש פיזית. אלו מתנות נהדרות, במיוחד להתקלח כשאתה רוצה לפנק את אמא שלך אבל יודע שמתנות מיועדות לתינוקות. הוסיפו אותם ליין האהוב על ההורים הטריים וקיבלתם מתנה נפלאה ובלתי נשכחת.

קשה יותר למצוא את אלה

אבל אתה יכול לקנות ערכות מתנה מוכנות למשלוח עם חטיפים קטנים לאמהות טריות שיעזרו בכל דבר, מעור כחול לאחר לידה ועד בעיות הנקה והנקה. פעם היינו מכינים חבילות טיפוח לאחר לידה משלנו, אבל עכשיו כשיש ל-Bodily את קופסת המתנה המדהימה הזו מלאה בדברים חיוניים לאחר לידה, החיים של כולם פשוט נעשו הרבה יותר קלים. ללדת תינוק היא משימה פיזית עצומה, ומתנות לתמיכה באמהות צעירות בהחלמתן הגופנית הן מבורכות והכרחיות.

רעיון מתנה נהדר נוסף לאמהות צעירות

הוא לצלם דיוקנאות משפחתיים – שלא כמו תמונות תינוקות, תמונות שצולמו כשהתינוק קצת יותר גדול וכשהאמא מרגישה את עצמה שוב הן דרך מצוינת להגביר את המורל. תמיכת האם בטיפול עצמי אפשרה לה להצליח ללמוד לטפל בתינוקה שזה עתה נולד.

כאשר אנו מתמקדים ביילוד

עלינו לזכור עד כמה גם לאם הצעירה מגיע מתנות וטיפול. אבל לעתים קרובות מאוד לאמהות צעירות יש כמעט כל מה שהן באמת צריכות לילד, וכל כך מעט לעצמן. כמובן, רבים מהדברים הללו חיוניים לטיפול בתינוק, אבל הם לא לוקחים בחשבון את דאגה של אמא או את מה שאמא צעירה באמת צריכה כדי להתמודד עם האתגרים הפיזיים והנפשיים שהחיים לאחר הלידה יכולים להביא לה. אז כדי למצוא מה באמת רוצות אמהות צעירות, ראיינו אמהות צעירות ומנוסות על מה שהן אומרות באמת עוזר להקל מעט על המעבר לאמהות, כולל הרבה בשבילה וכמה בשבילה. , בתורו, יקל על חייה.

כי בעוד שאריזת תחפושות חד פעמיות בגודל תעשייתי תועיל

רוב האנשים רוצים לדעת מהן המתנות הטובות ביותר לאמהות טריות שיגרמו להן להרגיש מיוחדות ואהובות. יתרה מכך, מכיוון ש"המתקן לייצור תינוקות", אומרת סיידי שטיין, סופרת, סופרת משותפת ואמא צעירה, כל כך עצום שיש "מוצר ייעודי לכל מה שחשבת עליו ולא חשבת עליו", הוא יכול להיות שזה קל לאמהות צעירות להיות המום עוד יותר מכוונות טובות אבל מתנות מיותרות לתינוקות (ולכן סטיין טוענת שלמרות הגועל הפילוסופי שלה, היא "נשברה" ויצרה רישום תינוקות באמזון).

למידע מורחב על מתנות לידה ומתנות לאחר הלידה ניתן לבקר באתר klemantina.com

דילוג לתוכן