תהליך ייבוש תת רצפתי בבית

אם תישארו יותר מדי זמן, הרצפה שלכם תיהרס, לא משנה אם מדובר בעץ, שטיח או אריחים. אם רק תתנו למים לשקוע, תקצרו את אורך חיי העץ ותצטרכו להחליף את החלק הפגוע במים של הרצפה או את כל הרצפה בחדר. הדבר העיקרי שיש לזכור הוא שאסור לחכות עד שהרצפה תתייבש באופן טבעי. ככל שתקדימו לבצע את השלבים האלה, כך המין שלכם יהיה טוב יותר.

אם הרצפה שלך נפגעה מהצפות, צנרת שבורה, שפיכת מים או נזקי מים אחרים, תרצה שהיא תתייבש מהר ככל האפשר. למרות שהרצפה יכולה להתייבש באופן טבעי, זה לא מאוד יעיל. למרבה המזל, יש ציוד זמין כדי להאיץ את תהליך הייבוש.

זה יכול להוביל לייבוש במשך יותר מחודש; ניתן למתן זאת בכמה דרכים

השכרת דוד זמני מחברת השכרת דוודים מנוסה המוסמכת על ידי SafeContractor יכולה למעשה לזרז את התהליך. זה עוזר להאיץ את תהליך הייבוש ומפחית את הצורך בממברנות יקרות אטומות למים שיש להתקין באופן קבוע לפני התקנת גימורי רצפה יקרים.

מערכת זו נוטה לעבוד בצורה הטובה ביותר כאשר הצינורות שקועים בתוך המגהץ שכן

היא מסייעת בפיזור חום, ולכן היא מתאימה למבני רצפה חדשים בהם ניתן להניח צינורות ומגהץ צמנט על תת הרצפה. זה לא בהכרח המקרה, המגהצים המסורתיים יכולים לכסות גם צינורות, אבל מכיוון שהחום מופץ בצורה אנכית, זה לא ממש חשוב ולא ישפיע על ביצועי מערכת החימום התת רצפתי.

עם זאת

זמן ייבוש המגהץ יכול להוסיף לעלות של פרויקט, במיוחד עבור חימום תת רצפתי, מהסיבה הפשוטה שזמן הוא כסף ואם קבלנים אחרים לא מסוגלים לעבוד כי המגהץ חייב להתייבש, זה יוביל עיכובים. ככל שניתן לייבוש הרצפה מהר יותר, כך ייטב למי שנושא בעלויות ולמי שהועברו.

בנוסף

לחות בחדר וכמות המים על הרצפה יכולים להאריך את התהליך. בנוסף, בהתאם לכמה זמן נשארים המים על הרצפה, הם עלולים לגרום לנזקי מים חמורים, לצמיחת עובש וטחב, לשחוק את קיר גבס ולעוות עץ. רצפות המתייבשות במהירות הן חיוניות כדי להפחית נזקים בלתי הפיכים.

אחת הבעיות המעצבנות ביותר

היא כאשר רצפות בטון נפגעות מנזילות מים; הם נוטים להוות את עמוד השדרה של חדרים וחללים רבים ולכן יש לייבש אותם היטב ולאוורר אותם לפני שניתן לבצע שיפוצים נוספים. ייבוש רצפות שהוצפו או ניזוקו ממים יכול להיות תהליך ארוך. הדבר עלול לגרום גם לאי נוחות, שכן הדבר עלול להוביל לסגירה מוחלטת של החדר, מה שאומר שהדיירים יצטרכו לעבור דירה. ניתן להתקין מערכות הידרוניות בבית קיים, אך יש להרוס את הרצפה, שהיא יקרה ודורשת עבודה.

כמות האנרגיה הנדרשת לחימום בית שלם עם מערכת חשמל RFH אינה זמינה

כך שאם אתם מחממים בית שלם עדיף להשתמש במשאבת מים. ההתנגדות החשמלית יכולה לשמש רק לחימום; כאשר נדרש גם קירור חדר, יש להשתמש במערכות הידראוליות. מערכות חשמל יכולות גם להפיק תועלת מדידת אנרגיה מבוססת זמן ומשמשות לעתים קרובות כמחממי שטיחים, מחממי שטיחים ניידים מתחת לאזור, מחממי רצפה למינציה, חימום רצפת אריחים, חימום רצפת עץ ומערכות חימום תת רצפתי, אפילו במקלחות עם רצפה ומושבים מחוממים. . … מערכות חימום תת רצפתי מודרניות משתמשות בתנורי חימום חשמליים ("מערכות חשמל") או נוזלים הזורמים בצינורות ("מערכות הידרוניות") לחימום הרצפה.

ניתן להתקין את שני הסוגים כמערכת החימום הראשית של הבניין כולו

וניתן להתקין אותם גם כחימום רצפה מקומי לנוחות תרמית. קרינת חום-בקלות אם אתם בונים בית חדש-ניתן להתאים גם לרצפה הקיימת בבית, אם כי עלות ההתקנה תהיה גבוהה יותר. ישנם גם תנורי חימום רצפתי חשמליים קורנים, אותם ניתן להתקין מתחת לרצפות למינציה ורצפות צפות אחרות (כגון עץ מהונדס).

מוצרים כאלה מאפשרים גם שימוש במחצית מהצינורות או הכבלים

שכן העברת החום של הרצפה משתפרת משמעותית על פני רצפות יבשות או רטובות מסורתיות יותר. היצרן טוען שבזכות המוצר הזה, מערכת הרצפה הקורנת (לבניינים חדשים) זולה משמעותית להתקנה ומגיבה מהר יותר לשינויים בטמפרטורת הסביבה. רצפות קורנות חשמליות יכולות גם להיות הגיוניות להשלמת הבית אם הרחבת מערכת החימום לחלל חדש אינה מעשית.
בכדי לקרוא עוד פרטים מורחבים אודות חברה לייבוש תת רצפתי ותהליך ייבוש תת רצפתי בבית באפשרותך לבדוק ב- no-leak.co.il

מערכות חימום תת רצפתי מים חוסכות באנרגיה ומפחיתות את עלויות הדלק מכיוון שחום הקרינה נוח בטמפרטורות אוויר נמוכות יותר

מה שמאפשר לטרמוסטט לכבות. בנוסף, חום קרינה נוזלי יעיל יותר ממערכות אחרות מכיוון שטמפרטורות מים נמוכות יחסית משמשות לחימום הבית. אבל מכיוון שרצפות יבשות דורשות חימום חלל, מערכת חימום קורנת חייבת לפעול בטמפרטורה גבוהה יותר. במערכות רטובות, מים חמים מסתובבים דרך צינורות פלסטיק המותקנים מתחת לרצפה ומחוברים למקור ההסקה המרכזי הראשי.

פני הרצפה

עץ, אריחים או שטיח – עוברים על תת הרצפה ואוספים חום ישירות מהצינורות. הבטון פועל כמסה תרמית, לוכדת חום כך שגוש חם גדול נשאר מתחת לרצפה. לרצפות מגהץ ושרף מלוטשות יש גם פיזור חום גבוה מאוד. מגהצים מסוימים כמו Truscreed ו-K-Screed הם חומרים פלסטיים-על שומרי מים המפחיתים כיווץ וסדקים.

בנוסף, המגהץ הנוזלי שלנו עוטף לחלוטין את צינורות החימום, לא משאיר רווחים, כך שהעברת החום היא 100%. כמו כן, צינור הקירור הקורן עדיף למקם בתקרה (ולא ברצפה, במקום הטוב ביותר לחימום).

אוויר חם עולה, כך ששימוש במחמם חלל עשוי לגרום לכך שתצטרך לחמם את החדר כולו לפני שהוא מתחיל לייבש את הרצפה. זה עלול לקחת זמן ואינו השימוש היעיל ביותר באנרגיה.

לחילופין, ניתן להשתמש בתנור חימום בשילוב עם מסיר לחות, אשר יאסוף לחות מהאוויר ויחליף אותה באוויר יבש. כאשר משתמשים במשאבת חום, ניתן גם למלא את הצינורות במערכת יבשה במים קרים.

ניתן לשלב את המערכת היבשה בקלות עם משאבת חום או דוד עיבוי; בחירה מאוד ידידותית לסביבה

המוליכות התרמית המעולה של מערכות יבשות הופכת חימום בטמפרטורה נמוכה לבחירה אידיאלית. אנרגיה סולארית היא מקור חום טוב לרצפות זוהרות, מכיוון שקולטי שמש יעילים מאוד במתן טמפרטורת המים המינימלית הנדרשת למערכות כאלה.

ניתן לצקת תנורי חימום חשמליים או צינורות מים לתוך לוח בטון ("מערכת רצפה" או "מערכת רטובה"). הם מורכבים מפנלים מבודדים עם תעלות מנוקבות מראש להכנסת צינורות 1.2 ס"מ הניתנים להערמה על גבי מבנה הרצפה הקיים.

דילוג לתוכן