איך להיפטר מבוהן קלובה?

כיום ניתן למנות לא מעט בעיות שונות בכף הרגל שיידרשו מכם טיפול ייעודי עבורן. אחת מהבעיות השכיחות ביותר נקראת בוהן קלובה, והיא שכיחה מאוד גם אם אינכם שמעתם עליה. מדובר על מצב שבו הבוהן מורמת כלפי מעלה ופונה לכיוון שאר האצבעות בכף הרגל. באופן כללי מדובר על בעיה שממנה סובלים כחמש אחוזים מכלל האנשים בעולם. המשמעות היא שהיא עשויה בשלב כזה או אחר לפקוד גם אתכם. זוהי הסיבה שבגללה חובה להבין איך אפשר להיפטר מבוהן קלובה, ולהחזיר את המצב לקדמותו בהקדם האפשרי. רוצים לשמוע עוד פרטים על בוהן קלובה? מוזמנים להיכנס לאתר: https://www.americanfoot.co.il/

מדוע נוצרת בוהן קלובה?

אינכם צריכים להיות רופאים מומחים על מנת להבין את הסיבות שבגינן נגרמת הבוהן הקלובה. מוטב כי תכירו את הגורמים השונים, כך תוכלו למנוע את הפעם הבאה שבה היא תופיע. הדרך הכי טובה לטפל בבעיה היא להכיר את הסיבות שבגללן היא מופיעה, ובכך בעצם למנוע אותה. לרוב בוהן קלובה מופיעה אצל נשים שנועלות נעלי עקב באופן קבוע. בנוסף היא מופיעה בגלל בעיות גנטיות שונות, כאלה שמשפיעות גם עליהם. גם המבנה האנטומי של כף הרגל עשוי להוביל אתכם למצב שבו יהיה סיכוי גבוה להופעת בוהן קלובה אצלכם. 

איך מטפלים בבוהן קלובה?

נכון להיום ניתן למצוא אל מעט פתרונות שונים המאפשרים לכם להיפטר מבוהן קלובה. מוטב כי תכירו את כל השיטות הקיימות, כך תהיה לכם האפשרות לבחור את השיטה שתהיה הנכונה לכם. כל מקרה אמור להישקל לגופו, וכל סיטואציה אמורה להיות כזאת שמתאימים לה את הטיפול הנכון עבורה. אז מה היא הדרך הכי טובה להיפטר מבוהן קלובה שעשויה להטריד אתכם לא מעט?

בשלב הראשון כל עוד מדובר על מצב התחלתי יהיה ניתן לנסות טיפולים שמרניים שונים. הטיפול השמרני כולל בתוכו כל מיני התקנים שונים שנועדו להחזיר את העצם למקומה. ככל שתשתמשו בהתקנים האלה מוקדם יותר כך יהיה אפשר להשיג את השינוי המיוחל. אך כמו שאתם מבינים האפשרות הזאת לא תמיד תהיה האפשרות הרלוונטית.

אם הטיפולים השמרניים לא עוזרים, כול לשימוש במדרסים, לא יהיה מנוס מביצוע ניתוח בוהן קלובה. מדובר על ניתוח שמאפשר להחזיר בצורה יזומה את העצם למקום שלה. הניתוח מביא איתו אחוזי הצלחה מאוד גבוהים, אך הוא מצריך החלמה לא קצרה בכלל. כך שכדאי מאוד לשקול היטב את האפשרות הזאת לפני שבוחרים בה. 

דילוג לתוכן