מה חובה לדעת לפני ניתוח שאיבת שומן?

עם השנים שעוברות, הגוף שלנו משתנה לטובה או לרעה. יש כאלה שרוצים להחזיר את הפרופורציות של הגוף לאידיאל מסוים כדי להרגיש בנוח. לאחר ירידה משמעותית במשקל, מצטברים עודפי שומן שקשה מאוד להיפטר מהם. הפתרון יהיה לבצע ניתוח שאיבת שומן שמטרתו העיקרית היא להסיר את כל השומנים העודפים. חשוב להבהיר כי גברים או נשים שסובלים ממשקל עודף לא יכולים לבחור בהליך הספציפי הזה. אז מה אתם צריכים עוד לפני לפני שתבצעו ניתוח שמטרתו לשאוב את השומן העודף?

למי מיועד ניתוח שאיבת שומן?

עד כה יצא לנו להסביר מי לא יכול לבצע ניתוח שאיבת שומן, אך מי כן יכול לעשות? לרוב מדובר על מטופלים צעירים החל מגיל 20 ועד גיל 40, אך כמובן שיש יוצאים מן הכלל. העור באזור המיועד לניתוח אמור להיות מתאים לביצוע הניתוח, אחר הוא לא יהיה מוצלח במיוחד. מהסיבה הזאת חובה לעבור בדיקה אצל הרופא המנתח שאמור לבחון את המצב הקיים. עודף המשקל לא יכול לעבור את רף ה-10 אחוז, אחרת המטופל יצטרך להוריד את עודף המשקל הקיים.

האם הניתוח עצמו כואב?

במהלך הניתוח עצמו המטופל לא אמור להרגיש תחושת כאב משמעותית. הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית, כך שלא אמורה להיות בעיה בהקשר הזה. תחושת אי הנוחות קיימת לאחר הניתוח, אך גם כאן מדובר על עניין מינורי. יש כאלה שמספרים כי החששות שלהם היו משמעותיים ביותר בהשוואה למצב בפועל. אין סיבה שתוותרו על הגעה לתוצאה הרצויה רק בגלל כמה ימים שבהם תחושת אי הנוחות תהיה קיימת. תוכלו גם להשתמש בתכשירים שונים שיאפשרו להפחית את עוצמת הכאב, במידה ויש כזה. את ההנחיות כיצד להחזיר את המצב לקדמותו תקבלו מהרופא המנתח שיבצע את הניתוח עצמו.

איך בוחרים רופא לניתוח שאיבת שומן?

הלכתם לאיבוד בין שלל הרופאים השונים שיכולים לבצע ניתוח שאיבת שומן? חשוב מאוד שתבחרו את הרופא המנתח הנכון ביותר עבורכם. ראשית יהיה עליכם לבחון מהי מידת הזמינות של הרופא שאמור לבצע את ההליך. תרצו לדעת כי הזמינות של הרופא תהיה כזאת שמתאימה למידת הזמינות שלכם. בנוסף חובה לבחון את התוצאות שאותן השיג המנתח בניתוחים אחרים שהוא ביצע. המלצות של מטופלים אחרים על מנתח לניתוח שאיבת שומן יקדמו אתכם עוד צעד לבחירה הנכונה. אל תהיו נעולים על מנתח ספציפי מראש, תבחנו היטב את המנתחים שעומדים לרשותכם.

דילוג לתוכן