מסיבת חתונה בקפריסין איך מתכננים

זוהי גם בחירה זולה יותר מכיוון שחתונות יעד הן כל כך נפוצות, עד שאתה חייב למצוא הרבה חברות ואתרי אינטרנט שיעזרו לך לתכנן את היום הגדול שלך. מכיוון שאתם רוצים לארגן חתונה בלתי נשכחת, זה גם זמן טוב להתחיל להזמין פעילויות בידור עבורכם ועבור האורחים שלכם, וגם לנסות להזמין מקום לארוחת החזרות שלכם ולמסיבת קבלת הפנים לפני החתונה כדי לשמור על התלהבות של כל האורחים שלכם ברוח.

הזמינו את יום החתונה במקום שבחרת ובעירייה או מסיבת יום ההולדת המקומית

הזמינו הסעות מראש להסעות אורחים למקום החתונה ובחזרה והזמינו כל הובלה שתצטרכו ביום החתונה ותאמו את כל האיסוף ומקומות להורדה, הזמינו טובות חתונה ושקיות קבלת פנים לאורחים וקבלו את חיסוני הנסיעה הדרושים.

הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות ביום החתונה שלך

הוא לענות לשיחות הספקים ולתכנן הכל בזמן. אנו נדאג שהיום שלכם יהיה מתוכנן ומתואם ברמה גבוהה מאוד ונהיה אתכם לעזור לכם בכל דרך אפשרית בידיעה עד כמה בקשתכם גדולה או קטנה. רצוי לתכנן את החתונה 12 חודשים לפני היום הגדול, אם יש לך מסגרת זמן ארוכה או קצרה לתכנן את החתונה שלך.

אחד מפריטי תקציב החתונה הגדולים ביותר שזוגות עושים בעת תכנון החתונה שלהם הוא שהם חושבים שהם צריכים להזמין את כולם לרשימת אנשי הקשר שלהם. אחד מפריטי תקציב החתונה המפתיעים ביותר הוא להאכיל את אנשי המכירות ביום חתונתכם.

יידעו את המסעדן מספר ימים לפני החתונה – הזמינו ואשרו את הספקים העיקריים שלכם – צלם, עוגה – ודא שההצעה האישית שלך מפרטת את כל העלויות, כל הדרישות החוקיות וכמה הזמנות לחתונה יהיו למתכנן לכל יְוֹם.

חתן ואורחיו נפגשים שעה אחת לפני הטקס ומלווים אותם למקום הנבחר זמן רב מראש. קבע פגישה עם פקיד נישואין כדי לטפל בבקשת הנישואין שלך ולהסיע אותך לפגישה. להקל ולייעץ בכל הנושאים המשפטיים הנדרשים על ידי פקיד הנישואין.

עליך לספק את כל התיעוד הדרוש ולהיות בקפריסין שלושה ימי עבודה חינם לפני יום החתונה

לאחר החתונה, עותק מאושר של תעודת הנישואין יישלח לשגרירות ארצכם בקפריסין. לאחר הנשיקה הראשונה, אז שניכם תחתום על תעודות הנישואין יחד עם לפחות שני עדים ופקיד הרישום.

לאחר מכן, ניפגש איתך לפני החתונה על מנת לדון בכל הפרטים ונציג בפניך חבילת חתונה מלאה עם כל המידע שאתה צריך, מותאם בהתאם לצבעים שלך.

אנו דואגים לכל הפרטים כאן בקפריסין ועוזרים לכם לבחור את מקום החתונה, הסגנון, הצבעוניות, הזר, ההובלה וכו'. החל מהדבר החשוב ביותר עבורכם אנו נעבוד ו לנהל משא ומתן עם מקומות החתונות והספקים הטובים ביותר בקפריסין מתחילתו ועד סופו, כך שהיום המיוחד שלך יהיה אישי וייחודי כמו שניכם. להלן ריכזנו רשימה של טיפים מהירים שיעזרו לפשט את תכנון החתונה בקפריסין, לנווט בין סוגיות החתונה העיקריות ולהימנע מעומס.

רוב הזוגות שמתחתנים באי אוהבים מאוד חתונות בחוץ

זוגות רבים בוחרים בחתונות בחוץ בקפריסין בגלל מזג האוויר ונופי הים היפים. חתונות בקפריסין הן נטולות מתח הודות לכללים הפשוטים ולמסגרת והזמן הנפלאים. אם אתם אוהבים חתונה מקומית, שקול חתונה עם יקירכם בקפריסין.

אם אתם מחפשים חתונה יפה, שלווה ופרטית כאן, בדוק את וילות החתונה שלנו בקפריסין: החזון שלנו היה חתונה מאוד רגועה ומהנה בקפריסין מוקפת בכל מה שאהבנו, היינו בקפריסין שנה לפני היום המיוחד שלנו והשתתפו במספר חתונות.
למידע נוסף אודות מסיבת חתונה בקפריסין איך מתכננים ניתן לבקר באתר free-wedding.info

החתונה הייתה מקום כל כך נהדר להתחתן איתנו

אז כשגיא שאל את השאלה הבחירה להתחתן בקפריסין הייתה קלה, מכיוון שאני חצי קפריסאית, קפריסין תמיד הייתה מקום מאוד מיוחד. אנו חברה בבעלות משפחתית שבסיסה בפאפוס, קפריסין, אנו מספקים שירותי תכנון חתונות מיוחדים ללקוחותינו.

ניקח את הזמן להכיר אותך

כדי שתוכל להתחיל לתכנן את החתונה הטובה ביותר בקפריסין, אנו נעזור להפוך את החתונה שלך בקפריסין למשתלמת עוד יותר עם תוכניות תשלום גמישות כדי לפזר את העלויות, שלא לדבר על מינוי של מומחה חתונות מקומי מסור שיענה על כל הצרכים שלך. אנחנו מכירים את האי ומדברים יוונית ונחסוך לכם את כאבי הראש של ארגון החתונה שלכם.

חתונות בקפריסין הן העסק העיקרי שלנו ואנחנו אוהבים לחשוב על עצמנו כמובילי השוק במונחים של מתכנני חתונות מיוחדים

זה אומר שאנחנו לא עושים חתונות כעסק צדדי לחופשות וילה או נכס. להביא לחיים את חתונת החלומות שלך דורש דיוק ותשומת לב לפרטים. זה המקום שבו חתונה מותאמת אישית יכולה להביא לחיים את האישיות, הסגנון והעיצוב שלך כדי ליצור את יום החתונה המושלם כאן בקפריסין.

 

דילוג לתוכן