משתלה בעיר

אתה תאהב את המשתלה ומרכז הגנים שלנו בשורשים בית של צמיחה בעפולה.  במשתלה יש חוות ירקות/עשבים/פרחים , עצי פרי ועציצים נדירים

ביולי 2020 התקשרה העירייה בחוזה שכירות עם צדק נטיעה על שטח לא מפותח במשתלה

העיר השתמשה בעבר באתר לגידול רבים מהצמחים החד-שנתיים והרב-שנתיים והעצים. בשנת 2018 קיבלו 13 שטחים טבעיים השייכים לעיר חומר צמחי שגדל במשתלה אבוריג'יני.

אנו מספקים את אפשרויות השתילה הטובות ביותר עבור הבית והגינה שלך

המתאימות לשתילה במונטנגרו וסביבתה. אנו מתגאים בהיותנו מרכז הגינה הטוב ביותר שיענה על כל צרכי הגינון שלך. המשתלה העירונית לשעבר היא קבוצת מבנים וקרקעות בבעלות העירייה, ששימשו בעבר לגינון.

שורשים משתלה בעפולה

מאז

האתר נותר ריק ברובו, למעט אחסון זמני של צמחים ועצים ואחסון של חומרים בתפזורת עירונית כגון אדמה, מאלץ' או שבבי עץ. טרם הסגירה נעשה שימוש רב יותר בשטח, בעיקר בשל צמצום הפעילות העירונית, איחוד כוח אדם ושינויים באופן רכישת המועצה צמחים ועצים לשימוש בפארקים שלנו, נוף ואמצע הארץ.

כשאתה קונה צמחים

ציוד לגינון ועופות בספרינג היל, אתה מצטרף לדורות של גננים שמסתמכים על ספרינג היל עבור מוצרים שעובדים מצוין. בעבר ניסתה העירייה להחכיר את האתר לחקלאות עירונית, אך ללא הועיל. תוכלו למצוא עצי קופסה, גיריות, ירוקי עד ננסיים ושיחים פורחים, כמו גם מבחר גדול של צמחים חד-שנתיים ורב-שנתיים מהמשתלה שלנו.

Millcreek Gardens

הוא מקור הצמחים, ציוד הגינון והחוכמה שלך לאורך כל השנה. אנו פועלים כיום בדרום נבאדה, דרום יוטה וצפון אריזונה, עם סך של 16 מרכזי גן ו-9 אזורי סלע דקורטיביים. לכו בשביל החממה שלנו, נשמו את כל הנוף והריחות, בואו לחקור את המגוון הרחב של הצמחים והקישוטים שלנו.

צוות הגננים שלנו מבקר במגדלי צמחים

אוניברסיטאות, גינות קהילתיות וירידים כדי למצוא צמחים שפועלים היטב ועובדים בצורה הטובה ביותר עבור הגינה שלך. העובדים שלנו מעצבים ושותלים נופים גמורים, לרבות נופי טבע כמו חצרות עם קירות היקפיים, מדרכות וקירות תמך. אנחנו גם שמחים לעזור לאנשים ליצור את הגנים היפים שלהם. אירועים מיוחדים מתוחכמים עוד יותר כשהם מוקפים באלגנטיות של גני רוק סיטי.

מגוון הצמחים הקמעונאיים שלנו כולל עצים

שיחים, צמחים רב שנתיים ועשבים. משתלת הצמחים המקומית נבנתה בשנת 2006 והחלה לפעול בשנת 2007. אנו מתמקדים בחומר צמחי עמיד בפני קור שישגשג ולשם כך אנו שותפים עם מיטב המותגים בשוק. הצוות הידידותי והמקצועי שלנו יסייע לכם בכל צרכי הגינון והגינון שלכם, ויציע סיוע בכל דבר, החל מהצעת מחיר ועד למשלוח והתקנה.

עצים בעציצים מערכת הייצור החדישה שלנו לעציץ מספקת זמינות של עצים לאורך כל השנה מ-7 (7) ליטר ועד שלושים (30) גלונים

אידיאלי למרכזי גנים וסיטונאים. אנו מסייעים בעיצוב גינות תלויות, כיכרות ופרויקטים נוף נוספים. הפוך את הנכס שלך מפיסת דשא לנווה מדבר גן מטופח להפליא.
עבור עוד מידע על משתלה בעיר עפולה ומשתלה בעיר באפשרותך לבקר באתר rootshopping.com

אני מעצב והתקנו בערך 40 אסדות … בתחילת האביב. קראתי להחלפה באחריות והמליצו לי להמתין עוד קצת. אבל אין להם צמח במלאי, אז הצמח שונה.

 

דילוג לתוכן