דיוור בוואטסאפ

מבוא: מהי רשימת דוא"ל ולמה היא חשובה?

רשימת דוא"ל היא קבוצה של אנשים שנרשמו לניוזלטר או להודעות שיווקיות של חברה על ידי מסירת כתובת הדוא"ל שלהם.

רשימות דוא"ל חשובות מכיוון שהן עוזרות לחברות להצמיח את העסק שלהן ולהגדיל את המכירות.

רשימת תפוצה היא רשימת דוא"ל שבה אתה יכול להשתמש כדי לשלוח הודעות ממוקדות למנויים שלך. הודעות אלו יכולות להיות בצורת ניוזלטרים, עדכונים או הודעות על מוצרים.

היתרונות של רשימת תפוצה הם רבים:

– זוהי דרך עבורך לשמור על קשר עם הלקוחות שלך

– זוהי דרך קלה עבורך לקדם מוצרים או שירותים חדשים

– זה מספק הזדמנות לאנשים להירשם ולבטל את המנוי כרצונם

הקדמה – מהי קבוצת דיוור בוואטסאפ ואיך אני פותח אחת?

קבוצת דיוור בוואטסאפ היא דרך לשלוח הודעות לקבוצת אנשים. זוהי אלטרנטיבה לניוזלטר או הודעת טקסט המסורתית.

כדי לפתוח קבוצת דיוור, תחילה עליך להוסיף אנשים שאיתם אתה רוצה לשתף את ההודעות שלך כאנשי קשר. לאחר מכן, היכנס להגדרות WhatsApp וצור צ'אט קבוצתי חדש על ידי בחירה ב"הוסף קבוצה".
למידע מורחב בתחום של שליחת הודעת וואטסאפ בלי לשמור איש קשר ודיוור בוואטסאפ עליך לבדוק ב- ezsend.co.il

קבוצת דיוור היא קבוצה של חברים שניתן לשלוח הודעות, תמונות, סרטונים וקבצים. הקבוצה נוצרת על ידי המנהל שקובע את שם הקבוצה, את הסיסמה ומחליט מי יכול להצטרף. ניתן להוסיף חברים לרשימת התפוצה על ידי שליחת הזמנה או קבלת בקשתם.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של שליחת וואטסאפ ללא שמירה מומלץ לגלוש לאתר ezsend.co.il

השולח של הודעה ברשימת תפוצה של וואטסאפ לא מתווסף אוטומטית לרשימת אנשי הקשר של הנמען. השולח ייכלל ברשימת אנשי הקשר של הנמען רק אם יקבל את בקשתו.

כיצד שירות הודעות WhatsApp משנה את עולם השיווק הדיגיטלי

WhatsApp הפך לשירות ההודעות הפופולרי בעולם תוך שנים ספורות. היא נרכשה על ידי פייסבוק ב-2014 תמורת 19 מיליארד דולר וכעת יש לה 1.5 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים.

שירות WhatsApp Mailing הוא תכונה חדשה המאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות באמצעות WhatsApp לאנשי הקשר שלהם שאינם באפליקציה. זה נעשה על ידי שליחת הודעה כרגיל ולאחר מכן בחירה ב"שלח כדואר" מתפריט האפשרויות. הנמען יקבל אימייל עם קישור לפתיחת ההודעה בוואטסאפ, מה שיאפשר לו להשיב ללא צורך בהתקנה של האפליקציה בטלפון שלו.

שירות הודעות WhatsApp משנה את עולם השיווק הדיגיטלי. באמצעות האפליקציה, מותגים מסוגלים להגיע ללקוחות ולצרכנים באופן אישי ואינטימי יותר.

תכונת WhatsApp Mailing מאפשרת למותגים לשלוח הודעות SMS בכמות גדולה לאנשי הקשר שלהם ב-WhatsApp. זוהי דרך מצוינת למותגים להציע מבצעים או מבצעים בלעדיים שאינם זמינים בשום מקום אחר. מותגים יכולים גם להשתמש בתכונה ככלי שירות לקוחות על ידי מתן סיוע בפניות או תלונות.

אפליקציית WhatsApp Business החדשה משנה גם את האופן שבו עסקים מתקשרים עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלהם. האפליקציה מאפשרת לעסקים לשלוח הודעות, תמונות, סרטונים ותוכן אחר בצורה פרטית יותר מפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק, טוויטר או אינסטגרם.

WhatsApp Marketing הפך לחלק מהותי מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של היום עבור חברות רבות ברחבי העולם.

היתרונות של שימוש בוואטסאפ לשיווק בדוא"ל

וואטסאפ היא אפליקציית הודעות סלולרית שנוצרה בשנת 2009. זוהי אחת מאפליקציות ההודעות הפופולריות בעולם, עם למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים.

במאמר זה, אנו הולכים לחקור את היתרונות של השימוש ב-WhatsApp לשיווק בדוא"ל וכיצד ניתן להשתמש בו כדי לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך.

היתרון הראשון של השימוש בוואטסאפ לשיווק בדוא"ל הוא בכך שהוא מספק לך דרך חדשה להגיע ללקוחות שלך. עם WhatsApp, אתה יכול לשלוח הודעות בטלפונים ניידים ללא צורך בחיבור לאינטרנט או בתוכנית נתונים. המשמעות היא שגם אם הלקוחות שלכם ביטלו את הסכמתם לקבל מכם מיילים, הם עדיין יקבלו מכם הודעות בטלפון שלהם באמצעות WhatsApp.

יתרון נוסף של שימוש בוואטסאפ לשיווק בדוא"ל הוא שהוא עוזר לך להתחבר באופן אישי יותר ללקוחות שלך בכך שהוא מאפשר להם לשוחח איתך הלוך ושוב בטלפון שלהם, בדיוק כמו שהם היו יכולים לעשות אם הם היו שולחים הודעות טקסט זה לזה באפליקציה . הרמה הזו

לעוד מידע בתחום של הודעה על וואטסאפ בתשלום ודיוור בוואטסאפ עליך לבקר ב- ezsend.co.il
כדי לשמוע מידע בנושא של שליחת הודעה בוואטסאפ ללא שמירה מומלץ להעיף מבט ב- ezsend.co.il

דילוג לתוכן