ניקוי מקצועי לספה בבית

משם, הערכנו גם משתנים כמו עלות, האם הם יכולים לנקות סוגים רבים של חומרים ובדים, והאם הם מציעים תוספות כמו הגנה מפני כתמים. בעוד שלחלק מהבחירות שלנו יש נוכחות ארצית ואחרות מפוזרות על פני כמה אזורי מטרופולין מרכזיים, כולן מציעות שירותי ניקוי ריפודים יוצאי דופן ויש להם גורם מפתח אחד או שניים שמבדילים אותם מאחרים, כמו הצעת תברואה או גזר דין כולל. מחיר ללא אובדן איכות. בחרנו את חברות ניקוי הספות הטובות ביותר על ידי התבוננות בחברות ריפוד מנוסות (למרות שהן גם מנקות שטיחים ושטיחים) ויש להן משרדים ברחבי הארץ כמו סטנלי סטימר.

אחת הסיבות שעדיף להזמין איש מקצוע

היא מכיוון שבדים שונים דורשים שיטות ומוצרי ניקוי שונים; מנקה מקצועי יידע אילו שיטות ומוצרים מתאימים ביותר לרהיטים שלך. ניקוי שוטף יכול לעזור להאריך את חיי הרהיטים המרופדים, אך חשוב לא לנקות יתר על המידה את הבד מכיוון שהדבר עלול להזיק לו. מכיוון שאתה מבלה זמן רב על הרהיטים שלך וסביבם, ניקוי הריפוד שלך באופן קבוע חשוב לא פחות מניקוי השטיחים שלך באופן קבוע.

כל הבדים

משטיחים ועד וילונות ורהיטים, חייבים להיות נקיים. ניקוי הריפוד או הבד על הרהיטים שלך מסיר את הלכלוך והשמנים הנגררים לספות ולכסאות בשימוש קבוע. ניקוי עמוק של ספה הוא תהליך חיוני שיעזור לכם להיפטר מהריח הרע הנובע מהרהיט שלכם. אם אתם מחפשים ניקוי עמוק יותר, שקול לשכור מנקה קיטור או שטיחים לניקוי הספה.

ניתן להשתמש בחומרי ניקוי בקיטור על מגוון רחב של ריפודים, למעט זמש. אם הספה שלך לא סובלת את האדים, אתה יכול להשתמש בשירות ניקוי ריפודים שהוא הרבה יותר יעיל מסתם צחצוח הספה שלך.

ניתן להתקשר לשירות ניקיון מקצועי או ללמוד כיצד לנקות ריפודים בעצמך. אם אתה רוצה ללמוד כיצד לנקות ריפוד, הצטייד בידע מקצועי. לרוב בדי הריפוד צריך להיות תווית שתיתן לך מושג באילו מוצרי ניקוי להשתמש.

כמובן

אתה יכול לקחת את הבד הזה לאיש מקצוע, אבל אתה יכול גם לקנות את הממיסים האלה בערכת ניקוי יבש ביתית. ניקוי ריפודים מקצועי יפטר מהאלרגנים המושרשים הללו ולעתים קרובות יעניק לספה שלכם מראה חדש, ויבטל ריחות או כתמים מתמשכים. אם אתם רוצים לשמור על המשפחה שלכם מפני חיידקים, וירוסים ומזהמים אחרים, תמיד כדאי לנקות את הספה ביסודיות.

שמור על ניקיון הספה שלך על ידי שאיבת אבק באופן קבוע והסתמכות על איש מקצוע לניקוי יסודי לפחות פעם בשנה

ודא שהרהיטים שלך ייראו נהדר כל השנה ויישארו נקיים יותר בין ניקוי מקצועי. כך גם לגבי רהיטים סינתטיים או ספות סיבים טבעיים: שירותי ניקוי רהיטים של Chem-Drys יכולים להיות הנשק הסודי שלך להארכת איכות וחיי הרהיטים שלך.

ריפוד ובד רכים הופכים רהיטים לנוחים יותר לישיבה

אך גם קשה יותר לניקוי מעץ או מתכת מוגמרים. ואם יש לכם חיות מחמד וילדים, הריפוד שלכם סובל עוד יותר וצריך לנקות אותו. ולא משנה כמה הבית והשטיחים שלכם נקיים, אם הריפוד של הרהיטים שלכם נראה מלוכלך ומלוכלך, שאר הבית לא יהיה נקי.

הדרך היחידה לנקות ספה כראוי

היא פשוט לפרק אותה, שימו לב, זה לא קל. לא קל לוודא שהספה והרהיטים האחרים שלך נקיים. ניקיון הבית שלך הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להבטיח היגיינה נאותה. בין אם זה בלאי רגיל או חלב שנשפך, חמאת גוף ושומן, ניקוי הרהיטים באופן קבוע יכול להאריך את חיי ההשקעה שלך.

אחת הסיבות לכך שניקוי שטיחים וריפודים מקצועי

הוא כל כך יעיל היא מכיוון שאנו יודעים אילו בעיות יכולות להיווצר ופועלים להבטיח שבעיות אלו לא יפגעו בריהוט ושטיחים. באחים ניקוי, אנו משתמשים בשיטת מיצוי מים חמים כדי לנקות היטב את הריפוד שלך, לעזור לו להיראות חדש ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. מכיוון שאנו משתמשים בכ-80% פחות מים ממנקי קיטור רגילים, ניקוי הריפודים Chem-Dry יתייבש מהר יותר ויהיה פחות מטרד בבית.

אנו משתמשים בפטנט שלנו The Natural(r) ריפוד מנקה

אותו פתרון ניקוי מוגז, ידידותי לסביבה, מוסמך לניקוי שטיחים עמוק ובריא – שעושה פלאים גם עבור רהיטים מרופדים. מוצרי הניקוי שלנו מאוזנים גם ב-pH ומנוסחים עבור ריפודי עור. שירות ניקוי הריפודים שלה משתמש בתהליך דו-שלבי לניקוי יסודי של הספה שלך ולהסיר כל כתמים עקשניים. התהליך משתמש בקיטור כדי להסיר לכלוך ולחטא ריפודים (ושטיח), לפעמים עם חומרי ניקוי כימיים נוספים.

אתה יכול לשאוב אבק או לקחת אותו למנקה מקצועי

אבל ניסיון להשתמש בשואב יכול לכווץ או להכתים את הבד. אם אתם תוהים כיצד לנקות כיסוי ספה בבית, הקפידו להסיר את הכרית ולשאוב אותה. זה אפילו טוב יותר אם יש לך כריות נוספות בבית, כי אתה יכול פשוט להחליף את הכריות כאשר אחת מהן מתנקה או מתלכלכת.

ש. יש לי כמה כיסאות וספות שצריך לנקות, וגם כמה כריות שצריך לנקות. רהיטים מרופדים צריכים להיות נקיים, כמו גם שטיחים ושטיחים.

עלות ניקוי רהיטים משתנה מאוד בהתאם לסוג הרהיט ומצבו

לדוגמה, כיסא אוכל בודד יכול לעלות בסביבות 15 דולר, בעוד כיסא אוכל מרופד גדול יכול לעלות רק 300 דולר (או יותר) . עלות הניקיון המקצועי תשתנה בהתאם לגודל ומצב הרהיט. אם אתם צריכים שירות ריפוד מקצועי לניקוי הספה שלכם, צפו לשלם 50$ עבור שני כיסאות ו-200$ עבור ספה גדולה.

כדי לנקות כראוי את הספה שלך, תצטרך מגבוני ניקוי, מברשת קשה, סודה לשתייה ושואב אבק עם מברשת. אנחנו לא ממליצים לנקות את הספה באופן יסודי בעצמכם – מוצרי ניקוי סטנדרטיים גורמים לרוב יותר נזק מתועלת, ושימוש בשיטה לא נכונה עלול לגרום לנזק קבוע לספה. ספה נקייה לא רק הופכת את הבית שלך לנקי יותר, היא גם הופכת אותו לריח יותר.

על ידי שכירת מנקי הריפודים שלנו

אתה יכול פשוט להירגע בזמן שהצוות שלנו מנקה ומרענן את הרהיטים שלך ביסודיות. בעוד שמולי מייד לא עושה ניקוי ריפודים, מומחי השירות שלנו בבית יכולים לספק שירותי ניקיון לכל הבית. שירות הניקיון הינו שירות מקצועי הכולל שאיבת ריפודים ורהיטים, המעניק לכם את האפשרות להתחיל כל ניקוי עמוק של הספות או רהיטים מרופדים אחרים בשעת חירום.

שטיח בחירה ירוק היא חברה ארצית הכוללת בין שירותיה ניקוי ריפודים (כולל עור) ומשתמשת במיוחד במוצרי ניקוי אורגניים. לדברי בריאן וולטרס, מנהל מכירות של Rotovac (888-768-6822, www.carpet-cleaning-equipment.net). .

למידע מורחב על ניקוי מקצועי לספה בבית ואמנות העבודה והניקיון מבצעת שירותי ניקוי ספות מקצועי כדאי לבקר ב- the-art-of-cleaning.co.il

דילוג לתוכן